tirsdag den 16. november 2010

Morgenstund har guld i mund!

Bebés! Jeg stod op imorges, gik ned til morgenmad, over efter computeren, op på øverste *umti umti* (cleanede værelset fuldstændig - da Marianne tjekker alle værelser idag, og hun er skrap!) Da klokken ringede fattede jeg mine ting (undtagen min elskede hvide mappe, som er borte - hvis du ser den, så kom hid til værelse 24 - så giver jeg sodavand! Nu tænker den kvikke læser nok; hva? årets joke! Katrine Ibsen er da for nærig til at give sodavand ud.. Men nej, Jeg savner min mappe så frygteligt, at jeg er villig til at ofre en sodavand i findeløn!

Nåh, men jeg fattede mine ting, gik ned af alle trapper, for at konstatere at jeg havde glemt min ledning til computeren... Jeg sprinter op af trapperne, fatter ledningen og sprinter ned igen. Jeg går og drømmer om den fritime jeg skal have i 2. time - det fik mig til at tro og håbe lidt på at klare dansk i 1. time. På vej hen i klasselokalet kommer der pludselig en masse lydbølger snigende ind i min øregang... lydbølgerne forvandles med et til ord, og får efter et kort stykke tid betydning i min hoved; Lisbeth er syg idag. Jeg vidste med det samme, hvad det ville sige...
Jeg sprinter, efter bedste evne - det skal lige nævnes, at når man har en proppet taske og en computer i hånden, er det lettere at slikke sig selv i nakken. Nåh, men jeg sprinter ned på Kathrines værelse og bringer hende de gode nyheder...  Og lur mig om hun ikke sidder og ser Gossip Girls lige nu!

FRITIME!!!! 2 FRITIMER I TRÆK! - AAAAAWWEEESOOOME!! 


Den her første fritime, havde jeg jo så tænkt at bruge på noget OSO, matematik eller engelsk. - men hva? dem laver jeg da bare i næste fritime! Jeg har jo to!!

Så har jeg forresten overskredet mine egne grænser... Jeg er begyndt at læse en bog, en tyk en af slagsen. Den er på engelsk.. Det værste er, at jeg synes den er AWESOME!!

Så er der ikke andet tilbage end at sige: ADJØ! (lur mig, om det ikke er stavet forkert??)
- Ib.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar