tirsdag den 16. november 2010

Re: Jul i november? Nej Tak!

Den her går ud til dig, Kathrine S ..

Fair nok, a du ikke lige er med på den der jul-i-november-vogn .. Sådan er vi jo forskellige .. (Jeg er enig med dig i, at kommerciel jul sucks)
Jeg vil bare liige forsvare mit synspunkt..
JUL = GODT!!, hvorimod vinter og efterår sucks, og så er det jo mega godt at der ligger sådan en glædesbombe gemt sent i december .. Muligvis det bedste anti-vinter-depressive middel der kan opdrives på denne jord .. Jul indeholder udelukkende gode ting: Jesu fødsel, lækker mad, småkager, gaver, fællesskab med familien, og ikke mindst en masse go' musik :D
Så hvorfor ikke få begyndt i god tid?

* Det er faktisk ikke kun mig der har det sådan .. Coca-cola er på min side .. Jeg sidder i skrivende stund og drikker én af deres coca-cola-jule-edition-sodavander .. Det kan man da kun blive glad af? :)

         jule-<3 fra Bette :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar