fredag den 12. november 2010

De kalder mig snøvle!

Hey Bebe's!
Livet lige nu går ud på:
1) OSO! Obligatorisk selvvalgt opgave! - one thing to say: shit happens! Det overlever jeg seriøst ikke.. så skal man til at skrive CV og beskrive sig selv. Skrive en ansøgning - har slet ikke sluppet min barndom nok endnu til at kunne skrive sådan noget pjat.
2) Dansks stil! Den klarer jeg nok... jeg mangler bare et par punktummer og en masse kommaer - så er den i hus.
3) Matematik aflevering! Paul, samarbejd nu lidt med mig - giv mig matematik for, når jeg rent faktisk ligner en der gider lave det.
4) Engelsk lektier... Av mit hjerte!  Engelsk + Katrine Ibsen? Det klinger bare ikke! Engelsk og mig er bare ikke lige meant to be. Hvis jeg så have heddet Fiona Storegaard eller Aske Pittersen - så havde jeg snildt klaret det engelsk, men Katrine Ibsen? Hun klarer bare ikke den snævre vej igennem nøglehullet.
-Men først og fremmest vil jeg da lige nyde min weekend. Umti umti umti! Det vil jeg nu også mene at jeg kan gøre velfortjent! En uge i brobygning er ikke ligefrem toppen. Mandag-tirsdag: HTX i Tønder - RØV! Onsdag-fredag: STUK i Toftlund - Hvis der så bare have været STUK på Bornholm... AWESOME.

Jeg søger ikke en der vil hjælpe mig med lektierne, jeg søger en som gratis og med et smil på læben vil lave mine lektier - score en udemærket karakter og derefter forlade min samvittighed *ekstraordinær torskemund*.

- Katrine Ibsen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar