tirsdag den 16. november 2010

Oh, what a beautiful morning :)

Årh, det er bare så flot idag! Den der rimfrost, den forstærker bare mit sygelige julehumør, som Kathrine er ved at få spat af :P
Nu er den dumme sol desværre ved at smelte hele lortet, hvilket er ret trist .. for jeg må sige: rimfrosten klædte den ret så maltrakterede trampolin fantastisk godt ..

Jeg er i samme båd som ib, og har også to fritimer i træk [*umti*, *umti*], hvoraf jeg er ved at fordrive den anden med at fylde mine ører med lækker julemusik .. :D
Det bedste af det hele er , at jeg slet ikke har haft NOGEN timer idag! Lagde ud med morgenvagten, og det ville de fleste nok umiddelbart beskrive som nedern, men ikke når man sætter det op i mod den times fysik jeg normalvis skulle ha' :)

Til alle jer stakkels mennesker som sidder og har time i læsende stund, vil jeg bare kraftigt anbefale jer at gå ind på Google og søge på Chuck Norris Facts .. Så er din dag reddet :D
"When Chuck Norris pokes you on Facebook, YOU FEEL IT!"
     <3 from Bette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar