tirsdag den 23. november 2010

OSO!

oso er noget fis og jeg magter det ikke.
dagen i dag skriver den 23. november 2010. udenfor sner det en smule, men det er for varmt til at sneen lægger sig. det er rent udsagt pisse nedern da jeg godt kunne bruge lidt snelandskab i stedet for det her kedelige gråvejr. vi sidder i skrivende stund ovre i mødesalen på LME. den forlængede weekend er ovre og vi starter hårdt ud med OSO information. til alle jer som ikke går i 10. klasse, så er det Obligatorisk Selvvalgt Opgave. vi skal skrive om et erhverv og finde et emne inden for erhvervet vi vil skrive mere om. det er vidst ikke så slemt at lave OSO når man er i gang, men jeg gider ikke gå i gang! nok brok for nu.
i næste weekend skal skolen til kolding storcenter for at købe julegaver. det bliver alt for lækkert at shoppe lidt, og det er også alt for længe siden jeg har været i kolding.. jeg skal også have mig et par vinterstøvler. jeg har fundet et par der er mega nice, men de koster 1000 kr!! whallah, det er dyrt!
nok fra mig for denne gang (:

-Kathrine (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar