fredag den 5. november 2010

Måske skulle man bare droppe skolen og få et job!

vi (lederlinjen) sidder i øjeblikket i klasselokale 1 til Lars' ugentlige lederlinjetimer. det ser ufatteligt morsomt ud. alle og jeg gentager ALLE sidder og stirrer ind i computerskærmen. jeg er træt, udmattet efter alt for meget sport og overhovedet oplagt til 2 timer med Lars' mumleri ): Godt det snart er weekend! (:
Apropos weekend, det skal nok blive lækkert. der er Sola Gratia på skolen (og ja alle nordsjællændere; jeg ved godt at sola gratia er bedre i hillerød, men det er nu også godt her!) så kommer Johanne Svendsen også og besøger os på skolen. Ka' du sige AWESOME?!
bette er i gang med et indlæg men det er lidt som om hun ikke gider lave det.. BØLLE!
næste uge, skal vi i brobygning. hvor jeg havde håbet på et par dage på TG (Tønder gymnasium), skal vi i stedet på sådan noget STUK halløj i Toftlund, øv!

jeg tror jeg vil lægge mig til at sove hen over bordet, så vi ses :)
-Kathrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar